آموزش رايگان اينستاگرام

افكار روزمره ي من

آموزش رايگان اينستاگرام

۱۳ بازديد

چون شما گوشه‌اي از بازار را انتخاب كرده‌ايد و مخاطبين هدف خاصي را داريد. يك محصول خاص را انتخاب كنيد و فقط برندهاي مختلف آن محصول را تبليغ كنيد. پس مي توان گفت قابليت گايد در اينستاگرام و قابليتراهنما در اينستاگرام مي تواند براي شما پولساز و درآمدزا باشد و در عين حال كاربر را راحت‌تر خواهد كرد. در اين ميان عده‌اي هم هستند كه با با سوء استفاده از اين موضوع هزينه بسيار گزافي را جهت تعيين كردن تيك آبي براي اكانت افراد معروف و شركت هاي شناخته شده را دريافت مي كنند. در اين قيمت از آموزش صفر تا صد اينستاگرام سعي داريم نحوه گرفتن تيك آبي در اينستاگرام را به شما آموزش دهيم.|به كمك تصوير زير به تفصيل، همه بخش‌هاي كار با پروفايل اينستاگرام را به شما توضيح خواهيم داد. براي سرچ اشخاص، اتفاقات، موضوعات و… در اينستاگرام بايد به صفحه اكسپلور رفته و طبق تصوير زير شماره ۱، روي Search بزنيد. براي ورود به صفحه اكسپلور Explore بايد طبق تصوير زير، علامت ذره‌بين را انتخاب كنيد. حالا كه با اين اصطلاحات آشنا شديد مي‌توانيم به ادامه آموزش اينستاگرام بپردازيم. در واقع امكان ******** و گفتگوي خصوصي، ارسال عكس، ويديو و ارتباط برقرار كردن بين كاربرها توسط ويژگي دايركت اينستاگرام مهيا شده است. فالو در اينستاگرام يعني شما يك پيج را دنبال مي‌كنيد و پست‌ها و فعاليت‌هاي او را مي‌بينيد.|ساخت يك امپراطوري مي تواند آسان باشد به شرطي كه براي آن هوشمندانه تلاش كرد. خوب در ادامه آموزش رايگان اينستاگرام همونطور كه قبلا اشاره كردم ميخواهيم برخي قوانين كهنه را بررسي كنيم و در مقابل به نتيجه برسيم كه آيا اين قوانين همچنان كارايي لازم رو دارند يا نه. با اين روش، شما مي توانيد با استفاده از قابليت هايي كه اينستاگرام در اختيارتان قرار مي دهد محتواي تبليغاتي خود را براي مخاطبين خاصي را كه مرتبط با كسب و كارتان هستند نمايش دهيد. در هيچ روش ديگر تبليغاتي تا اين ميزان هدفمند بودن ممكن نخواهد بود. در اين روش شما به ازاي تبليغاتي كه نمايش داده مي شود يا كليك مي شود عددي را پرداخت خواهيد كرد.}
{اگر درست انجام نشود، زحمات شما آنطور كه بايد نتيجه نخواهند داد. هرچه ارتباط بيشتري در اين فضا برقرار كنيد، شانس موفقيت شما بيشتر است. ارتباط با مخاطب‌ها كه به طور كلي اصلي مهم و اساسي براي پيشرفت در فضاي ايسنتاگرام است. مسلم است كه ارتباط صميمي با مخاطبان وفاداري آن‌ها را به همراه خواهد داشت و محبوبيتتان را بيشتر خواهد كرد. از ويديو و عكس، گيف و پست‌هاي اسلايدي تا انتشار يك فايل صوتي كوتاه، همه را كنار هم داشته باشيد تا براي مخاطب تازه و خلاق باقي بمانيد. يكي ديگر از نكاتي كه بايد به آن توجه ويژه‌اي داشته باشيم پرهيز كردن از تبليغات به صورت پشت سر هم است.|با اين تفاسير، مي‌توان از اينستاگرام به بهترين شكل ممكن استفاده كرد. • چون افرادي كه از طريق يك پست، وارد پيج شما مي‌شوند، پروفايل و ساير محتواهاي شمارا نيز مي‌بينند و همين موضوع باعث جذب فالوور مي‌شود. اگر پست شما به صفحه اكسپلور اينستاگرام برود، به‌محض ورود پست‌ها به اكسپلور، انبوهي از تعامل و فالوور وارد پيج شما مي‌شود. شما چه بخواهيد و چه نخواهيد روزانه مدتي از وقتتان را در اينستاگرام صرف مي‌گذارنيد، پس منطقي است كه همان وقت را به جاي گشتن در اكسپلور، صرف ساختن كسب و كارتان كنيد و يك جريان درآمدي عالي براي خود ايجاد كنيد. فروش در اينستاگرام يك چرخه دو مرحله اي ساده به نام چرخه جذب-تبديل دارد. به طور ساده براي درآمدزايي ميليوني از اينستاگرام، بايد هنر جذب و تبديل را بلد باشيد.|شايد باورتان نشود ولي شبكه اجتماعي اينستاگرام امروزه در ايران چيزي بيش از ۴۰ ميليون كاربر فعّال دارند و اين يعني هزاران مشتري در مشت شماست. هيچگاه در طول تاريخ به اندازه امروز، مشتري تا اين حد در دسترس برندها نبوده ولي امروزه مي‌بينيم كه بزرگترين برندها هم به سمت سرمايه گذاري در اينستاگرام و ساير شبكه‌هاي قدرتمند روي آورده‌اند. چرا اينستاگرام بهترين جاي دنيا براي كسب درآمد است؟ در همين فصل تك تك قابليت‌هاي ممتاز اينستاگرام را بررسي مي‌كنيم. وقتي شما حرفه اي كار كنين، هر روز شاهد حضور مشتريان جديد و فروش بيشتر در پيج اينستاگرام خودتون هستين.}
{پس از ورود به برنامه يا سايت رسمي اينستاگرام روي لينك عضويت كليك كنيد. براي ايجاد حساب كاربري نياز به يك ايميل يا شماره موبايل معتبر، يك نام كاربري كه قبلا گرفته نشده باشد و يك پسورد ايمن داريد. پس از ورود به صفحه عضويت اينستاگرام فيلدهايي وجود دارد كه نياز است در هر كدام اطلاعات يادشده را قرار دهيد. پس از اعتبارسنجي اطلاعات وارد شده مي توانيد وارد اكانت خود شويد و با كليك روي گزينه Edit Your Profile نام كاربري، نام و نام خانوادگي، تصوير پروفايل، متن بيوگرافي و ساير بخش هاي حساب كاربري تان را ايجاد يا تغيير دهيد.|بسياري تصوّر مي‌كنند كه بايد يك دوربين فوق حرفه‌اي چندين ميليوني داشته باشند تا بتوانند تصاوير زيبايي خلق كنند در صورتيكه با ساده‌ترين و در دسترس‌ترين امكانات هم مي‌توان تصاوير زيبايي تهيه كرد. روز‌هاي مهم و تاثيرگزار براي همه افراد ارزش و اهميّت بالايي دارد و مناسبت‌هاي بسياري در تاريخ وجود دارد، كه مي‌توان از آن براي بازاريابي در اينستاگرام استفاده كرد. شما مي‌توانيد در رويدادهاي مهم حاضر شويد و تصاوير زيبايي تهيه كنيد. با انتشار چنين پست‌هايي احتمالاً دنبال كنندگان نظراتِ زيادي در پست شما خواهد گذاشت و فرصت مناسبي است تا در همين پست، تخفيف‌هاي مناسبتي ارائه كنيد. پست‌هاي انگيزشي از جمله محتواييست كه مي‌تواند انرژي و حسِّ قدرت را در نگاه مخاطب بازيابي كند. اگر به صفحه Fundr سري بزنيد، مشاهده مي‌كنيد كه معمولاً پست‌هاي انگيزشي با هدف كمك به كارآفرينان و صاحبان كسب وكارهاي كوچك توليد مي كند.|اين نوع محتوا اغلب براي مخاطبان جالب است و علاوه بر آن نشان مي‌دهد كه فعاليت برند شما در راستاي ارزش‌هايي است كه افراد سرشناس آن موضوع تعريف كرده‌اند. شما مي‌توانيد در استوري اكانت ديگر افراد را نيز تگ كنيد كه يك راه عالي براي ارتباط بيشتر با ديگر كسب و كارها و فالوورهايتان است. براي اين كار @ را وارد كرده و سپس آيدي شخص مورد نظرتان را منشن كنيد.}
{حال با انتخاب يك پيج فيسبوك اينستاگرام شما تبديل به يك صفحه تجاري شده و اطلاعات مربوطه و مورد نياز نيز از فيسبوك منتقل خواهد شد. حداقل 25 ميليون حساب كاربري تجاري در اينستاگرام وجود دارند. آموزشگاه آريا با عنوان “آريا كويت” در سال ۱۳۸۶ در كشور كويت شروع به كاركرد. براي مطالعه ادامه مطلب و مشاهده فيلم شيوه استفاده از قابلي {guide|information} حتما مقاله قابليت Guide يا راهنما در اينستاگرام را بررسي و مطالعه كنيد. شما براي توليد يك بخش بايد در پيج بيزينسي و كاري خود اين امكان را به كاربر مي دهيد كه با لمس كردن هر يك از اين راهنما ها در پيج شما به پست اصلي مربوط به همان محتوا ارجاع داده شود. اگر شما بخواهيد اكانت رسمي يك برند و يا يك خواننده و بازيگر مورد علاقه خودتان را در اينستاگرام پيدا كنيد اين كار با وجود فن پيچ ها و پيج هاي برندهاي غير اصل و تقلبي براي شما بسيار دشوار مي باشد.|وقتي چنين حجمي از محتوا را در صفحه خود منتشر مي‌‌كنيد، تشخيص اينكه پست بعدي شما چه چيزي باشد و تا به حال چه پست‌هايي را منتشر كرديد، بسيار سخت خواهد شد. تصور كنيد قرار است فردا عازم سفري طولاني و طاقت‌فرسا شويد. چه كارهايي انجام مي‌دهيد؟ احتمالا ابزارهاي مورد نياز خود را آماده مي‌كنيد، اتفاقات احتمالي را در نظر مي‌گيريد و از همه مهم‌تر اينكه نقشه راه خود را براي رسيدن به مقصد مشخص مي‌كنيد. موفق شدن در اينستاگرام دقيقا مانند سفري طولاني و طاقت‌فرساست. 3- يك مسابقه راه بيندازيد كه در آن از كاربران بخواهيد براي ورود به آن و برنده شدن كامنت گذاشته يا پستي را لايك كرده و يا آن را به اشتراك بگذارند. 3- سپس به دنبال كردن پيج‌هايي كه به آن‌ها علاقه داريد و يا به بيزينس شما مربوط به است بپردازيد.|اينجاست كه بايد با ساختن يك تقويم محتوايي مناسب هم در وقت خود صرفه‌جويي كنيد و هم حضور خود را در اينستاگرام به درستي مديريت كنيد. در تقويم خود نوع محتوايي كه قرار است كار كنيد (موضوع پست، اينكه عكس است يا ويديو و …) را مشخص كنيد و علاوه بر آن، كپشن، هشتگ‌ها و زمان انتشار پست را نيز بنويسيد. تنها با برنامه‌ريزي و تدوام است كه در اينستاگرام به موفقيت مي‌رسيد. احتمالا اگر تقويم محتوايي نداشته باشيد، دست به دامن پست‌هاي لحظه‌ آخري مي‌شويد كه خيلي از استانداردهاي شما را زير پا مي‌گذارند. چه كسي است كه از افزايش فالوور و ديده شدن بيشتر در فضاي اينستاگرام استقبال نكند؟ اينستاگرام رفته رفته بين ما محبوبيت بيشتري پيدا كرده و اين روزها به بستري مهم براي درآمدزايي بيشتر كسب و كارها و افراد مختلف تبديل شده است. پست ساخته شده توسط كاربران پستي است كه مشتريان شما با محصول خودتان در شبكه‌هاي اجتماعي به اشتراك گذاشته‌اند.}
{كپشن‌هاي جالب و جذاب هم يكي ديگر از اهرم‌هاي مهم موفقيت در اينستاگرام است. تبليغات در اينستاگرام يكي از مهمترين روش‌هاي جذب مخاطب است. يكي از مزاياي اينستاگرام اين است كه تبليغات در آن شبيه به بقيه پست‌هاست و مانند ديگر پلتفرم‌ها مزاحمت خاصي براي كاربران ايجاد نمي‌شود و راهي عالي براي نمايش دادن خدمات و محصولاتتان است.|ما بطور كلي چند روش بيشتر براي اينكه كاربران غير از فالوئرهامون پست هامون رو ببينند نداريم. يك اينكه از طريق انتشار پستهامون توسط فالوئرها در دايركت دوستانشون يا بازنشر در استوري هاشون ست رو ببينند. سوم از طريق تبليغات در ساير پيج ها و در نهايت استفاده از هشتگ ها و رسيدن از طريق جستجو ها. آموزش اينستاگرامابتدا بايد نرم افزار اينستاگرام را دانلود كنيد يا به صفحه وب آن برويد. براي ورود به شبكه اجتماعي اينستاگرام و فعاليت در آن نياز به يك حساب كاربري داريد.|براي تبديل محصول و ايده‌تان به پول، مهمترين چيزي كه بايد بدانيد بازاريابي است. پيج شما به عنوان يك پيج معتبر و كاربردي در اينستاگرام شناخته ميشه و افراد ناآشنا، با پيج شما و برندتون آشنا ميشن. اگه محصول يا خدماتي براي فروش دارين، اين دوره به شما كمك مي كنه ده ها برابر بفروشيد. اينستاگرام براي همه كساني كه علاقمند به كسب درآمد هستن يك محيط امن و مناسب محسوب ميشه. مزيت كار اينستاگرامي اينكه هيچ محدوديت جغرافيايي نداره و هيچ هزينه اي مثل اجاره، قبض، محصول اوليه يا… نداره و شما با حداقل سرمايه به وسيله يك گوشي موبايل مي تونيد كارتون رو داخلش شروع كنيد.}
{در بخش اول و در بالاي قيف شما بخش آگاهي بخشي را مشاهده مي كنيد. يعني در اين فرآيند شما بايستي در معرفي درست خود، خدمات و محصولاتتان بدرستي آگاهي بخشي كنيد. بطور مثال اگر شما يك كفش فروش هستيد بايد مشتريان بالقوه را با نوع محصول، دلايل انتخاب كفش خوب، نوع چرم يا پارچه مرغوب و همينطور تخصص تان را توضيح دهيد تا افرادي كه شما را نمي شناسند با شما آشنا شوند. طبق آمارهاي جهاني در سال 2019 برندها بطور ميانگين سالانه بيش از 18 ميليون دلار صرف توليد محتوا و تبليغات ويديويي براي ماركت ديجيتال مي كنند. قطعا برندها احمق نيستند كه همچين مبالغ سنگيني را صرف كاري كنند كه نتيجه بخش نيست، بنابراين اين موضوع اهميت ويديوسازي را به وضوح نشان مي دهد.|قبل از ادامه دادن اين بخش، اگر تا الان همينطور ميخكوب اين مطلب شديد توصيه ميكنم بلند شيد و يه تكوني بديد، يه نسكافه اي چيزي بريزيد و بعد بشينيد و ادامه آموزش رايگان اينستاگرام رو بخونيد. نيازي نيست تاكيد كنيم كه اين روزها اينستاگرام به عنوان ابزاري براي تعامل كسب و كارها با كاربران تبديل شده است و براي رشد و توسعه كاري، نقشي اساسي ايفا مي كند. بايد توجه داشته باشيد كه روش هاي قديمي و بازاريابي هاي تراكتي، نخ نما تر از آن چيزي شده اند كه گره اي از روند رشد بيزينس هاي اين روزي باز كنند.|تگ شبيه به منشن كردن است با اين تفاوت كه روي خود پست يا استوري، آيدي اينستاگرام افراد را برچسب و علامت مي‌زنند. فرض كنيد مي‌خواهيد يك عكس دسته جمعي منتشر ‌كنيد؛ براي معرفي افرادِ داخل عكس، مي‌توانيد آيديِ هر فردي را روي تصويرش تگ كرده و به نام آنها اشاره كنيد، در اين حالت از قابليت تگ كردن مي‌توانيد استفاده كنيد. براي تگ كردن كافي است از @ قبل از آيدي ايسنتاگرام افراد استفاده كنيد.}
{اگر در حوزه خاصي تخصص داريد، محتواي آموزشي تهيه كنيد و با ارائه آن در ايران آكادمي درآمد كسب نماييد. در هر كسب و كار و تجارتي كه باشيد، اينستاگرام مي تواند به رشد و توسعه بيشتر شما كمك كند. همه افرادي كه در حال حاظر ، از اينستاگرام درامد بالايي دارند ، فقط يك نكته ي اساسي را درك كرده اند و ما در اين قسمت اين نكته بسيار مهم را بررسي ميكنيم. در حذف موقت اكانت اينستاگرام در اثر غيرفعال بودن پيج نرخ تعامل كاهش پيدا نمي كند. يكي از مهمترين نكاتي كه در مديريت پيج هاي اينستاگرام وجود دارد، استفاده از تصاوير باكيفيت از محصولات مي باشد. براي اين منظور پيشنهاد مي كنيم، خودتان يك لايت باكس خانگي بسازيد و تصاوير باكيفيت از محصولاتتان تهيه كنيد.|اين پلتفرم اجتماعي به دليل جذابيت­‌هاي بصري و محبوبيت بسيار زيادي كه دارد، يك فرصت ايده­‌آل براي بازاريابي ايجاد كرده است. در حال حاضر بسياري از كسب و كارها از اين شبكه اجتماعي به عنوان ابزاري براي ماركتينگ استفاده مي­‌كنند و از همين طريق در تجارت خود پيشرفت­‌هاي چشمگيري را تجربه كرده­‌اند. در اين مطلب به آموزش رايگان اينستاگرام ماركتينگ و مهم­ترين نكات بازاريابي از طريق اين پلتفرم خواهيم پرداخت. [newline]اگر مشتاق يادگيري متدهاي جديد بازاريابي آنلاين هستيد در ادامه با ما همراه باشيد.|بعد از آن مي توانيد اين موقعيت را در هر يك از پست ها اضافه كنيد يا به صورت استيكر در استوري قرار دهيد. استفاده از ژئو تگ يكي ديگر از استراتژي هاي بازاريابي در اينستاگرام است. كمپين و همكاري با آژانس هاي ديجيتال ماركتينگ هم يك روش تبليغ ديگر است. در اين روش تبليغات طراحي مي شود و در زمان مشخصي در ديد ده ها و يا صدها صفحه قرار مي گيرد. بايد بگم كه من چند سال پيش كارم تبليغات (مخصوصا شبكه هاي اجتماعي) بوده و همه ي روش هاي ممكن رو استفاده كردم ! ولي هيچكدوم جوابي رو كه از بازاريابي بدون ربات داشتم نگرفتم.}
{داستان سرايي در محتوا را در ايده‌هاي خود بگنجانيد زيرا عكس، متن، فيلم و استوري همگي نوعي محتوا هستند. سعي كنيد گاهي اوقات از محتواي اختصاصي ديگر شبكه‌هاي اجتماعيتان نيز استفاده كنيد. اينستاگرام علاوه بر اين كه يك شبكه اجتماعي براي توليد و به اشتراك‌گذاري محتواهاي تازه است، مي‌تواند براي انتشار دوباره بعضي محتواها نيز به شما كمك كند. انتشار محتواهاي وبسايت يا اطلاع‌رساني درباره پست‌ّهاي جديد وبسايت، تعامل مخاطب با شما را هم در محيط اينستاگرام و هم در بحث سايت و سئو بالا مي‌برد.|بلاگر فرديه كه در زمينه اي خاص و يا در مورد سبك زندگي خودش به صورت مستمر و روزانه توليد محتوا مي كنه. اين افراد روي كار خودشون تمركز دارن و اكثرا به غير از اينستاگرام، در شبكه هاي اجتماعي ديگه هم فعال هستن. بلاگر هاي اينستاگرامي هم از محبوبيت بالايي برخوردارن و ميشه گفت به دليل ارتباط خوبي كه با ساير افراد برقرار مي كنن، ميتونن توجه اونا رو جلب كنن. در اين بخش از آموزش رايگان اينستاگرام من قصدم فعلا معرفي بخش هاي مختلف اكسپلور هست كه ترجيح ميدم بصورت ويديويي اين آموزش رو ببينيد. به به بسيار عالي، رسيديم به بخش بسيار مهم اينستاگرام كه ميتونه براي شما كلي فالوئر جذب كنه البته اگر كارتون رو بخوبي انجام بديد.|اينفلوئنسرها به دليل شهرت و جايگاهي كه در ميان ساير افراد دارند الگوي بسياري از افراد هستند به همين دليل تبليغاتي كه توسط اين افراد انجام شود بيشتر مورد اعتماد كاربران آنها خواهد بود. اما بحثي كه اين روزها خيلي مطرح هست اين هست كه اصلا اينفلوئسر كي هست و آيا سلبريتي ها و افراد مشهور اينفلوئنسر هستند يا نه. من يك تعريفي ميخواهم داشته باشم كه يك تعريف كاملا شخصي و بر اساس نظراتم هست. تبليغات استوري هم مثل تبليغات ساعتي در اينستاگرام هست با اين فرق بزرگ كه شما مي توانيد در استوري سايت هاي پر مخاطب (منظور بالاي 10 هزار مخاطب) لينك مستقيم يا همان ويژگي Swipe Up رو فعال كنيد. از چالش هاي مختلفي كه گاهي مفيد و كارآمد و گاهي بيهوده و سرگرم كننده بودن. از رفتار عجيب و غريب صاحبان پيج ها براي دريافت لايك بيشتر و چيزهاي زيادي كه هر روز همه ما باهاش درگير ميشيم.}
{ايموجي ها باعث مي شوند افراد متن بايو رو با حوصله بيشتر بخونند يعني به شكلي ايموجي اونها رو ترغيب به خوندن ميكنه. شبكه‌هاي اجتماعي رشد چشمگيري در توسعه يك بيزينس را ايفا مي‌كنند، هنگامي كه از اينستاگرام براي توسعه بيزينس خود استفاده مي‌كنيم، توليد محتوا ارزشمند مي‌شود. هدف اوليه ما در آكادمي انار اين است كه بتوانيم مهارت هاي كاربردي و مورد نياز جامعه را تربيت و آموزش دهيم تا با كسب اين مهارت ها دانشجويان بتوانند خيلي سريع وارد بازار كار و كسب درآمد شوند. تجربياتي كه برخي از آنها از دل هزينه‌هاي ۲۰ ميليوني بيرون مي‌آيد.|در اين قسمت استوري دوستان و پيج‌هايي كه دنبال مي‌كنيد، مي‌بينيد. شما با اين دو قسمت مي‌توانيد استوري‌هاي خود را منتشر كنيد. همچنين وقتي مي‌خواهيد به نظر يك فالوور پاسخ دهيد، بايد در پاسخي كه مي‌نويسيد، نام او را منشن كنيد تا معلوم شود او را مخاطب قرار داده‌ايد. كپشن توضيحات متني كوتاه در مورد پست است كه هنگام انتشار، نوشته مي‌شود. اين توضيحات زير پست قرار مي‌گيرد و فالوورها مي‌توانند آن را بخوانند. بعد از ثبت نام، خود اينستاگرام چند پيج معروف به شما معرفي مي‌كند.|با اين تكنيك‌ها اينستاگرامي پوياتر و تعاملي‌تر خواهيد داشت. همانطور كه در بخش تنظيمات گفتيم شما ميتوانيد تمام پست‌هايي كه لايك كرده‌ايد را ببينيد. در قسمت SETTINGS بر روي Account Posts You’ve Liked كليك كنيد.}
{گاهي اوقات استوري هاي مهمي رو منتشر مي كنيد كه دوست داريد كاربران جديد هم اون رو ببينند. اون وقت هست كه شما مي تونيد از بخش هايلايت ها بخوبي بهره مند بشيد و استوري هاتون رو هايلايت كنيد و تا مدت هاي زياد در اونجا آرشيو كنيد. آموزش اينستاگراماز آن جايي كه اينستاگرام را مي توان به نحوي يك شبكه اجتماعي محسوب كرد اعلان هايي نيز براي آن پيش بيني شده است. با مراجعه به تنظيمات و انتخاب گزينه Push Notification Settings مي توانيد تنظيم كنيد كه هنگامي كه فردي تصوير شما را لايك مي كند، نظري مي نويسد، شما را دنبال مي كند و يا در عكسي تگ مي شويد به شما اعلاني داده شود.|اينستاگرام، قابليت استفاده كردن از سه دسته اكانت مختلف دارد كه هر يك از اين دسته ها امكاناتي مختلف در اختيار كاربران قرار مي‌دهند. با توجه به فعاليتي كه مي‌خواهيد با اينستاگرام انجام دهيد مي‌توانيد از هر يك از اين سه دسته استفاده نماييد. افراد مختلفي هستند كه در اينستاگرام به كسب درآمد مشغولند و مي‌توان آن ها را در دسته هاي متعدد جاي داد. براي شركت در دوره اينستاگرام و دريافت آموزش آنلاين كسب درآمد از پيج بيزينسي هم اكنون با مشاوران آغازينو ارتباط بگيريد. ما در ادامه به مهمترين سوالاتي كه مربوط به هر بخش از تنظيمات اينستاگرام است، خواهيم پرداخت تا شما راحت‌تر و بدون نياز به چك كردن كل قسمت‌هاي تنظيمات، حساب كاربري خود را ويرايش كنيد. طبق تصوير زير ابتدا با زدن بر روي قسمت ۱ وارد صفحه پروفايل خود شويد.|يك پست انگيزشي از يك تصوير ساده به همراه يك متن روحيه‌بخش تشكيل شده كه فالوورهاي شما را تهييج كرده و همچنين ارزشهاي برند شما را بالا مي‌برد. اگر براي اولين بار مي خواهيد اكانت اينستاگرام بسازيد روي دكمه  مانند تصوير بالا كليك كنيد. در وب سايت خسروي نيا به آموزش تمامي بخش‌ها، ترفند‌ها و ابزار‌هاي موجود در اينستاگرام خواهيم پرداخت. براي راحتي كار مي‌توانيد اولين مشتري خود را به صورت آزمايشي رايگان انجام دهيد، تا فنون اين كار دستتان بيايد. مي‌توانيد يك پيج تبليغاتي راه اندازي كنيد و هر چيزي را كه مي‌توانيد در آن تبليغ كنيد. فقط لازم است كه تبليغات مناسبي انجام دهيد تا به شما اعتماد كنند و همچنين رباتي داشته باشيد كه به خوبي و با امكانات زياد اين كار را انجام دهد.}
{هزنكه با توليد محتواي مستمر و باكيفيت به مرور زمان در اينستاگرام ديده مي‌شويد و به اهداف خود مي‌رسيد، اما همكاري با اينفلوئنسرها يكي از ميانبرهايي است كه به شما كمك مي‌كند سريع‌تر به مقصد برسيد. محتوايي كه براي اينستاگرام توليد مي‌كنيد بايد به شكلي باشد كه پرارزش‌ترين المان‌هاي تعامل يعني كامنت و شِير را براي شما داشته باشد. درباره المان‌هاي تعامل در اينستاگرام و روش حساب كردن آن، پست «فرمول درست محاسبه نرخ تعامل در اينستاگرام» را بخوانيد. با اين حال نرم‌افزارهاي خارجي؛ مانند Iconosquare و Simply Measured براي آناليز دقيق‌تر آمارها وجود دارد. در اين نرم‌افزارها مي‌توانيد مواردي مانند ميزان رشد فالوور و فعاليت پيجتان در طول زمان، ميانگين وزني زمان پست گذاشتن و مقايسه عملكردتان با يك رقيب هاص را بررسي كنيد. لازم به ذكر است كه هردوي اين نرم‌افزارها پولي هستند؛ اما مي‌توانيد مدتي از آن‌ها به رايگان به عنوان تست استفاده كنيد.|نحوه نصب اينستاگرام روي گوشي با توجه به سيستم عاملي كه تلفن همراه شما از آن پشتيباني مي‌كند متفاوت است. هر كدام از سيستم عامل هاي IOS و Android قابليت نصب اين نرم افزار را دارا هستند اما شيوه نصب در آن ها متفاوت است. عوامل مختلفي در تعيين درامد يك فرد از اينستاگرام تاثير مي‌گذارند كه در ادامه به بررسي آن ها مي‌پردازيم. امروزه به دليل شرايط كرونا و مجازي و اينترنتي شدن تمامي ارتباطات اينستاگرام بهترين گزينه براي گذراندن اوقات فراغت و يا خبر دار شدن از ديگران مي باشد. مدارك درخواستي شما، پس از اتمام دوره به آدرس منزل يا محل كار شما پست مي شود و هزينه پست نيز برعهده ايران آكادمي است. گزينه هاي مختلف خريد (با گواهينامه و بدون گواهينامه) را ميتوانيد در سبد خريد و پس از كليك بر روي ،دكمه خريد دوره مجازي، انتخاب نماييد.|در اين پست‌ها معمولا اينفلوئنسر مورد نظرتان در حال كار با محصول شماست و به اين ترتيب مي‌توانيد توجه افراد بيشتري را به كسب و كار خود جلب كنيد. البته هميشه هم شاخ‌هاي مجازي از طريق كارها نامتعادل معروف نشده‌اند. بعضي از انها براساس دانش و توانايي هايشان به اين درجه رسيده اند. در اين موارد بارها ديده ايم كه هزينه يك پست يا استوري ساده بيشتر از چند ده ميليون تومان بوده. پس اگر توانايي اين كار را داريد كه يك كار خاص، دانش خاص و يا حركت خاصي را در پيج خود اجرا كنيد تا معروفيت شما زياد شود و بعد شروع به تبليغات ميليوني و گرفتن مبلغ هاي نجومي كنيد. كسب درآمد از اينستاگرام چگونه است؟ امروزه يك روش بسيار جذاب و پر پول است.

شکل صحیح فرمت ها و سایزهای عکس های اینستاگرام

اگر عرض عکس شما 1080 پیکسل باشد، تا زمانی که طول آن بین 566 و 1350 پیکسل باشد اینستاگرام سایز اصلی عکس شما را حفظ می کند. در صورتی که پهنای عکستان کمتر از 320 پیکسل باشد، اینستاگرام آن را تغییر داده و بزرگ تر می کند.افزایش کیفیت عکس در فتوشاپ

اگر سایز عکس بیشتر از 1080 پیکسل باشد هم اینستا عکس شما را کوچک می کند. برای پست هایی که چهارچوب (قاب) مربعی شکل ندارند، تا وقتی که ابعاد عکس شما مطابق با ابعاد پیشنهادی برنامه باشد، به همان شکلی که شما در نظر گرفته اید باقی می ماند، مهم ترین اصل رعایت تناسب ابعاد عکس است. چگونه ژست خوب برای عکس بگیریم؟

  • سایز پست اینستاگرام: 1080 در 1080 پیکسل (نسبت 1:1)
  • سایز عکس پروفایل اینستاگرام: 360 در 360 پیکسل
  • سایز عکس افقی (لَندِسکِیپ) در اینستاگرام: 1080 در 608 پیکسل (نسبت 1.91:1)
  • سایز عکس ایستاده (پُرترِیت) در اینستاگرام: 1080 در 1350 پیکسل (نسبت 4:5)
  • سایز استوری اینستاگرام: 1080 در 1920 پیکسل (نسبت 9:16)
  • سایز عکس در آی جی تی وی: 420 در 654 پیکسل (نسبت 1:1.55)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.